Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

2 Şubat 2013 Cumartesi

Beyaz Keçe Yaka

Merhabalarrr :) Çekilişimi yaptımm o da geldi geçti :) Vakit ne çabuk geçiyo :) Birkaç gündür elimde bu iş vardı, bugün itibariyle bitirdim :) Bu yakaları çok beğeniyordum elde yapmak da çok pratik oldu :) Yapım aşamalarından önce sizlerle kalıbını paylaşayım :)


A4 kağıda tam sayfa boyutunda çıkardığınızda normal bir yaka boyutunda oluyor.
Kalıbımızı dikkatlice kesiyoruz.

Kestiğimiz kalıbı kurşun kalemle keçeye çiziyoruz.


İki ucunu ve aksesuarları iğneliyoruz.


Şeffaf iple diktim tüm aksesuarları. Arkadan bakıldığında hiçbir şey görünmüyor.

Kıyafet üzerinde kullanıldığında işte böyle duruyor :))



Siparişleriniz için 
harikainsanbusra@hotmail.com
ya da
http://www.facebook.com/HavuclaMaydanoz
sayfasına özel mesaj gönderebilirsiniz.


16 yorum:

  1. ellerine sağlık tatlım...
    çok güzel olmuş......
    bol satışlar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şirinecim beğenmene çoook sevindim :)

      Sil
  2. ellerinize sağlık çok güzel olmuş :) ben gelin ve damat havluları için geldim çok beğendim doğrusu fiyat bilgisi alabilirmiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgileri mail adresinize gönderdim, çok teşekkürler beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş,şık durmuş.Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım darısı başka renklere inşallah :))

      Sil
  4. Çok siriiin olmuş :) Güle güle kullanırsın inşaAllah..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş :) ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım tereddüt etmiştim acaba hoş olmadı mı diye ama beğenildi heralde :))

      Sil
  6. Ellerine sağlık Büşracım. Harika görünüyor. Bu aralar çok popüler olan bu yakaların yapılışı da pratik anladığım kadarıyla. Amma çok zengin duruyorr. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten canım, Kızılay'da baktım hep yüksek fiyat veriyorlardı, çok süslü olanlar eder de sade olanları kendim yaparım diye düşündüm çok teşekkürler :)

      Sil
  7. elinize emeğinize sağlık çok hoş olmuş! anlatımınız için de çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Melike Hanım faydalı olduysa ne mutlu bana :) Beğendiğiniz için de teşekkürler :)

      Sil
  8. Merhaba,blogunuzu yeni buldum. Ilk bakista ozellikle kece yakaya bayildim.Sablonu paylasiminiz icin tesekkurler.Bu yakalardan en kisa surede deneyecegim,cok hoz gorunuyorlar.Ben de beklerim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Bana çok çok çok yardımcı oldunuz.Ne zaman elimi keçeye atsam annem hemen başlardı.''HEP BAŞKALARINA YAPIYORSUN''.Beni annemin gazabından korudunuz, saolun.Şimdi ona da yaptım ya bir şey diyemiyor artık.:)

    YanıtlaSil