Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

6 Şubat 2013 Çarşamba

Gelin-Damat Temalı Banyo Sepeti

Eveeeeet sabırsızlandığım setimi paylaşıyorum sizlerle sonunda :) Çok beğenilen ve talep olan gelin damat havlumun banyo süsü setini yaptım :) Havlu kemerleri, sabun süsleri, belki lavanta keselerini de yaparım :) İşte resimleri ;









Siparişleriniz için 
harikainsanbusra@hotmail.com
ya da
http://www.facebook.com/HavuclaMaydanoz
sayfasına özel mesaj gönderebilirsiniz.


25 yorum:

  1. amanın bunlar çok güzel olmuş :))
    çok becerikliisn çook :))
    ellerine sağlık....

    bol satışlar canım........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım hem beğendiğin için hem de güzel dileklerin için :))

      Sil
  2. bunlar nişan bohçası için çok iyi olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum canım,hem kendi bohçama,hem erkek tarafına da olur mu acaba :)

      Sil
    2. kesinlikle çok güzel olur :))

      Sil
    3. O zaman erkek tarafına güzel bi bohça hazırlarız inşallah :):)

      Sil
  3. yaa çok tatlı olmuşlar :) maşallah kızımızda pek hamaratlı, valla alan yaşadı :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :))) Yani alan yaşadı tabi, yalan değil :P Çok teşekkürler canım :))

      Sil
  4. Çok güzel görünüyorlar canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım gerçekten sevindim beğenmene :)

      Sil
  5. ayy cok guzeller yaaa..evlenesım geldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün geçtikçe çok güzel şeyler yapıyolar, bir yıl önce evlenenler, bir yıl sonrakileri kıskanıyolar, en iyisi evlenenler sık sık nikah tazelesin,kendine çeyizlik alsın bu bahaneyle :))

      Sil
  6. Allahım Allahım bu ne güzellik böyle. Maşallah ya. Bayıldım bunlara. Ellerine sağlık canım. Çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım o kadar beğenildiğine çook sevindim :)

      Sil
  7. ne kadar şık olmuş takım.bravo !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun, inşallah banyomda da şık durur zamanı geldiğinde :))

      Sil
  8. Çok güzelmiş bunlarda:)
    Neler üretiyorsun böyle yaa:)
    Gerçekten alan yaşadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi çok şımardım ama :)) Çook teşekkür ederim, gelin damatlı keçelerimi nereye uygulayacağımı şaşırdım :))

      Sil
  9. ayy bayıldım bunlara büşracım.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. süper tamda gelin olacak birine hediye banyo seti hazırladığım şu sıralar süper oldu ben siyah ve beyaz havlulara fransız danteli düşünmüştüm ama bu figürler süper olmuş figürlri başka parçalra düşünmüştüm sabunlara dekupaj yapıyorum daha birkaç parça olacak bitince yayınlarım inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de blogunuzu izlemeye aldım ve yaptıklarınızı çok beğendim, sizin yaptığınız set de bitince görmek istiyorum mutlaka, sevgiler :)

      Sil
  11. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık. İyi günlerde kullanmanızı dilerim.
    Blogumda sizin için mim var ilgilenirseniz
    http://siyahbeyazbaykus.blogspot.com/2013/02/ilk-mimim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hülya hanım, en kısa zamanda cevaplayacağım sorularınızı :)) Çok mutlu oldum :)

      Sil
  12. Çok güzel ellerinize sağlık.Blogunuzu izlemeye aldım.Yemekle aranız iyiyse bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.http://istkazanbenkepce.blogspot.com

    YanıtlaSil