Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

31 Ocak 2013 Perşembe

Çekiliş Hediyelerim Geldiiii :))

          Tam benim çekilişimin son bulacağı günde, çok sevgili İpekyolu Design sahibesi Gamzeciğimden kazandığım hediyeler geldi :) Ben o sırada dışarıdaydım kardeşim evdeydi. Bana mesaj attı kargon geldi diye. Ben bi heyecanlandım aklım eve gitmekte ve o paketi açmakta :)

           Önce günümü anlatayımm, bugün Eryaman'daki Optimum Outlet'e gittik. Sanırım İstanbul'da da var bir Optimum. Buradaki açılalı çok oluyor, önce küçüktü, sonra yanına ek bir bina, sonra bir ek bina daha geçenlerde yapıldı :) E haklılar Ankara'da yaşayanlar iyi bilir, gezicek başka neresi var :( Avmler de olmasa Ankara'da Göksu, Dikmen Vadisi gibi sonradan yapılma parklar dışında hiçbir şey yok. Hal böyle olunca Avmler büyüklük yarışındalar. Optimumun en yeni binasına English Home, Bernardo, Madame Coco, Tantitoni ve adı şuan aklıma gelmeyen tanıdık bir sürü tekstil ve mutfak  mağazası açılmış. Sadece bu 4 mağazayı gezmemiz bir saati aşkın sürdü. Bernardo'dan bakın ne aldım çeyizime :)


Bu tatlı kırmızı kavanozları çok fazla kullanılan baharatlar için kullanırım, ama birisi mutlaka Türk kahvesi dolu olsun, çok seviyorum çünkü :) Mutfağım için aldığım herşey kırmızı, inşallah döşediğim zaman aşırı derecede kırmızı durmaz. Küçük elektronikleri de almıştım, onlar bile kırmızı :) Bir ara mutfak çeyizliklerimden bir post hazırlarım, o kadar sevimli şeyler var ki, arada açıp bakıyorum seviyorum falan :D

Gezimizin ardından eve geldik, "Kargommmmm" dedim yapıştım pakete :) Hemen açtım, içindekiler de aşağıda  :)

Hepsi için çok teşekkürler, mutlu olmak için çok çok büyük şeylere ihtiyaç olmadığını anladım :) Ellerine sağlık, bir gün ben de seni mutlu etmeye niyetliyim inşallah :)))





Bunlar da siparişlerimdi. Renk renk keçeler
ve makine ile kesilmiş güller :)
Bana sürpriz yaparak içine kırmızılı mutfağıma uygun nihale
ve tutacak koymuş, bunları ben kadar annem de beğendi, annemin
tavsiyeleri ile "toz olmasın diye" poşetlenip kaldırıldılar :)
Bu güzel cupcakeli bardak ve metal kutusu,
 çekilişin en sevimli hediyesiydi bence :)
Bu güzel  aksesuar mandalları...


6 yorum:

  1. Büşracım canım benim hediye bana gelseydi herhalde bu kadar mutlu olamazdım. Çok sevindim beğenmene. O kadar çok düşündüm ki ne yapayım hediye diye. Elim hep kırmızıya gidiyordu ama ya hiç sevmediği renkse diye düşünmekten bir hal olmuştum. Ama iyiki kırmızı yapmışım. Sende benim gibi kırmızı hayranı çıktın :) canım benim iyi günlerde kullan inşallah. Kullandıkça da beni hatırla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıkça hatırlarım ama, inşallah hatırlamak için kullanmayı beklememe gerek kalmaz, her zaman görüşürüz :)) Kırmızı da iştah açıcı renkmiş, mutfak için doğru rengi seçmişiz :))

      Sil
  2. canım çeyizin için aldığın kırmızı kavanozlara bayıldım...
    severek kullan...

    hediye paketinde çok güzel :)
    oh içinde herşey var valla :)
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akalım bu geceki çekilişim kime çıkacak, ne gğzel bişeymiş çekiliş kazanmak :)) Çok teşekkür ederim canım daha güzeli senin olsun :)

      Sil
  3. Büşracım ne zaman açıklarsın sonucu? Bir umut bakarım artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkladım canım ancak hallettim listeyi gecikti biraz kusura bakmayın :)

      Sil