Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

10 Ekim 2013 Perşembe

Diş Buğdayı Hazırlıkları Part-2 (Hazırlık Yapan Annelere Fikir Olabilir)

Merhabalar :) Bu sıralar ellerimde bolca iş oluyor, iğne tutmaktan makasla kesmekten, biçmekten yapıştırmaktan ellerim acımadı desem yalan olur :)

*Peçete halkalarından önceki yazımda bahsetmiştim. Renkli çıktı alıp, katlanmış peçetelerin bellerine sarıp yapıştırdık.






* Duvarları süslemek için posterler hazırladım. Çocukların her biri için, photoshop programında biraz oynadığım fotoğraflarından oluşan, birer adet poster yaptık :) Posterler büyük boy fon kartonu boyutunda . İsimlerini yazarken kullandığım yazı tiplerini de, fotoğraflardaki temalar ile uyumlu yaptım. Korsan, kovboy ve prenses :)




* Diş buğdayı kutlamasına isim veren diş buğdaylarını koymak için köpük bardak olsun istedik. Köpük bardaklar üzerine de çocukların fotoğraflarından oluşan etiketler yapıştırdık.



* Hatıra ağacını da sonunda tamamladım. Çok çok harika bir şey olmasa da misafirlerin çok hoşuna gitti. Büyük bir ağaç dalını rengarenk boyadım :)


Sonuç da böyle oldu :)


*Meslek eşyaları içinse etiketler hazırladım. Fotoğraf çekerken hoş görünmeleri ve açıklayıcı olması açısından :) Her ne kadar eğlence için yapılan bir seçim olsa da anneler çok heyecanlandı :)


Kutlamaya dair birkaç ayrıntıyı da fotoğrafların tamamı elime geçinde paylaşacağım inş. :) Sevgiler...

2 yorum: