Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

11 Aralık 2013 Çarşamba

Pembe Amerikan Servisi Takımı

Çok çok sevdiğim bir arkadaşımın kız kardeşi, okuldaki bir ders için kullanacağı amerikan servisi takımı istedi. Pembeyi çok sevdiği için pembe ve beyaz renklerini kullandım.

6 amerikan servisi, 6 bardak altlığı, 6 peçete halkası ve 1 adet peçetelikten oluşan bir takım hazırladım.  Sipariş için buraya tıklayabilirsiniz. Sevgiler :)






19 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor Büşracım ellerine sağlık, becerikli hatunsun vesselam! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahcup oldum kızardım ben :D Çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hello from Spain: I really like. very elegant. Keep in touch

    YanıtlaSil
  3. Ooooo takım gerçekten çok güzell :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel,çok tatlı,çok şirin vede çok şeker olmuş.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Canım benim çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler canım :) daha da güzellerini sen yaparsın inş. yeni makinenle ;)

      Sil
  6. Çok hoş olmuşlar canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. ben bu tabağa bayıldım.. Markasını sorabilir miyim acaba? çok zevklisin.. takımlarını güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Winterbach marka bone china 12 kişilik yemek takımı ceyda hanım, hisar mağazalarında satılıyor. :) Malesef daha evli değilim bunlar annemin yemek takımı, beğenmenize çok çok sevindim :)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim..

      Sil
  8. Tabak alti örtülerinin cm lerini ögrenebilir miyim? cok güzel ellerinize saglik

    YanıtlaSil