Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

14 Şubat 2013 Perşembe

Tombik Balerin :)

Uzun zamandır elişi eklemiyordum değil mi? Ben de çok özlemişim :) Ama bu balerin beni baya oyaladı diğer işlerime göre, elimde uzun zamandır bu hanım var :) Yapılış aşamaları az çok var, bakalım bi isterseniz :)


Büyük boy resim defteri kullarak bir kalıp çizdim,  simetrik olması için, bebeğin sadece sağ tarafını çizip, kağıdı katlayıp kestim ve polara çizdim.
 Polar, keçe gibi sert ve kalıp gibi durmuyor, çok kayıyor. Bolca iğneleyip kestim. 

Küçük boy tencere kapağı kullanarak vücudunun boyutuna orantılı bir kafa çizdim.
 Zürafa ismi verilen dikiş tekniğini kullarak heryerini dikip elyaf ile doldurdum.
 Süslemesi de hayal gücüme kaldı :)







14 yorum:

  1. severim ben bu balerini nasıl şirin bişey!yani yanımda olsa mıncıklar oynardım çocuk gibi:) çok beğendim ve ne güzel anlatmışsın!ellerine sağlık diyorum.bakalım şimdi sırada nasıl bir cici var?

    YanıtlaSil
  2. Yani buyrun gelin sevebilirsiniz :)) Çok teşekkürler, anlatımı beğenmenize de çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. ayy harika olmuş bayıldımmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  4. Çok sevimli olmuş bu :) ellerine sağlık canım ...

    YanıtlaSil
  5. Çok cici birşey olmuş bu bayıldım ellerinize sağlık. Bu arada blog başlığınızdaki resmede bayılıyorum. Kendiniz mi hazırladınız ? Harika bir giriş olmuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kendim hazırladım internetten aldığım resimlerle :) pembe olan herşey güzeldir değil mi :)))

      Sil
  6. çok şirin olmuş..
    içimdeki çocuk çok sevdi bunuuu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu bebeği dikmeme sebep olan da BENİM içimdeki çocuğun balerin hayranlığı :)) Çok teşekkürler :)

      Sil
  7. hihi tombik ve tatlı. benim gibi :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu ne mütevazilik :)))) Eminim ki çok tatlısın canım :))

      Sil
  8. cookk sevımlı...bayagı tombık acıl dıyete ıhtıyacı mı var ne:))

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle var zıplayamiyo bu balerin :-):-)

    YanıtlaSil