Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

22 Aralık 2012 Cumartesi

Ahmet Efe'mizin Odası

Doğmasına 2-3 hafta kalan sevgili yiğenimin odasının hazırlıkları en sonunda bitti. Uzun uğraşlarla, planlamalarla hazırladık :) Ablam, annem, babam,ablamın eşi,ben herkesin emekleri var tabikii :) İnşallah hayırlarla doğar da, bu beşiklerin içinde görürüz bebişimizi :)

Odamızı denizci teması üzerine hazırladık. Aksesuarlar perde ve koltuk kaplama kumaşımız, komidin-gardolap setimizin kulpları, halımız, tablolarımız denizci teması üzerine hazırlandı :)


Bu beyaz gardolabımız :) Duvarların 2 tanesi lacivert renge, 2 tanesi de beyaz renge boyandı. İlk etapta lacivert bebek odasına olur mu diye yadırgadık ama yapılınca güzel oldu :))




  Cibinlik İKEA 'dan:) Sirk çadırı gibi :) Odanın temasına çok uymadı belki ama benim en çok beğendiğim parçalardan birisi :)



Bu koltuğu da mobilyacıda iskelet halinde ablam beğenmiş. Mobilyacı perde ile takım kumaştan koltuğu kapladı ve pufu da beyaz kadife ile kapladı. 



Halı ise Halı Evi'nden :) Yine temamız ile uyumlu üzerinde çapa ve dümen resimleri var :)


Buda bebeğimizin komidini. Üzerindeki süsleri ayrı olarak paylaşırım :))


Komidin rafları için, ayakkabı kutularını parlak kağıtlarla kapladı ablam :) Birine oyuncaklar, birine bakım eşyaları (tırnak makası, sünger, lif, kremler, yağlar vs) , birine de bezleri yerleştirdik :)


Komidinin üzeri için KOÇTAŞ 'tan kenarları ev şeklindeki bu rafı almışlar:) Üzerine de temamızla uyumlu aksesuarları yerleştirdik.

İşte bunlarda KOÇTAŞ'tan aldıkları porselen dolap kulpları. İlk halleri ahşap kulplardı ve mobilya ile uyum sağlamıyorlardı. Ablam çok titiz her konuda. Kulplara kadar değiştirdik :)

Gardolabın kenarına yapıştırdığımız bu keçe süsleri de ablam yaptı. Bu süslerden sipariş vermek isterseniz mail atabilirsiniz :)


Bu kapısüsünü de daha önce paylaşmıştım.Şimdilik odamızın kapısına astık ama hastaneye giderken de yanımıza alacağız ve hastanede de aynı şekilde kapıyı süsleyeceğiz :)

Avize ve abajur e KOÇTAŞ 'tan. Düz beyazdılar ilk başta. Perde ve koltuğun kaplandığı kumaşlardan artan parçaların üzerinden resimli kısımları kestik ve bildiğimiz pritt kağıt yapıştırıcısı ile abajura ve avizeye yapıştırdık :)





İşte odamız böyle :) Umarım beğenmişsinizdir.İnşallah hayırlı, sağlıklı, sıhhatli, akıllı bir evlat olur:) Ben de teyze olmanıngüzelliğini tadarım :) Sevgilerr :))

23 yorum:

  1. hepsinde ayrı ayrı bir sürrü emek var. yiğenin gerçekten çok şanslı. Allah bana da yiğenler nasip etsin, ben de onların odasını süsleyeyim :) amin.. Ahmet Efe nin teşriflerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gül yiğen sevgisi nasıl birşey bilmem ama yaşayınca seveceğime eminim :) çocuk sevgisinin biraz azaltılmışı olsa gerek. Doğsun gelsin hastane odasını paylaşırım inş :)

      Sil
  2. canım gerçekten çok şık modern ve ğüzel olmuş elinize emeğinize sağlık.bebeğinizde inş. sağlık bir şekilde dünyaya gelir ve sizlerle uzun ve sağlıklı bir ömür ğeçirir.teyze olmak ayrıcalık..ben bu duyguyu tadamadım ama sana çok imrendim:))

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler fazilet hanım darısı her isteyene olsun inşallah :) (kendi bebeğinize olsun hem, yiğeninize olması da hoş da tabi :)

    YanıtlaSil
  4. Her şey çok güzel düşünülmüş, hepsi birbirinden güzel olmuş. İnşallah bebişinizde sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir. Bende 3 ay önce teyze oldum darısı başınıza inşallah. Teyze olmak gerçekten çok güzel birşey :) sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. aminn size de yiğeninizle uzun uzun, mutlu, sağlıklı ömürler inşallah :) beğenmenize çok sevindim, hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) hoşbuldum bende sizi beklerim :) mutlu kalın..

      Sil
    2. Tabiki geldim ben de hemen blogunuza :) sevgiler :)

      Sil
  6. Harika olmuş. emeğinize sağlık. ALLAH analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, mehtap hanım hoşgeldiniz :) Allah herkese bu sevinci yaşatsın kimseyi evlatsız bırakmasın inşallah, beni de :)

      Sil
  7. Harika bir oda olmuş. Neşe ve mutlulukla büyün inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri size nasip olsun Gonca hanım teşekkürler :)

      Sil
  8. çok zevkli dekore etmişsiniz. ellerinize sağlık. ablanız ve eşi bebeklerini sağlıkla büyütürler inşallah. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler pembemavi :) Allah herkese daha da güzellerini nasip etsin beğenilmesi de bizi çok mutlu ediyo :)

      Sil
  9. herşey harika gözüküyor.Güle güle kullansın bebecik.htttp://feyzanincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz feyza hanım ben de ekledim bloğunuzu :)

      Sil
  10. harika olmuşlar güle güle kullansın bebiş..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri sizlerin bebişlerine olsun inşallah :)

      Sil
  11. bu ne güzel bir oda, bayıldım doğrusu :)

    YanıtlaSil
  12. cok güzel bir odaymis cok begendim renklerde cok uyumlu bir bebek icin

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Büşra Hanım perdelik kumaş ne markaydı yada nereden aldınız bilgi verirseniz çok sevinirim.benimde bir oğluşum var bizde denizci temalı yatak odası yapıyoruz ve perde tam istediğim gibi.

    YanıtlaSil