Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

17 Ocak 2013 Perşembe

Eva Buzdolabı Çerçeveleri ve Parlak Harfler

Gece gece nereden esti bilmem, birden sıkıntı bastı içimi. 2 hafta sonra sınavlar var, yarın sabah 7:30'da kalkıp staja gidicem ama ben oturdum 01:30'a kadar bunlarla uğraştım :) İyi de oldu kafam dağıldı biraz, gerçi yarın baya dağınık bi şekilde gezeceğim kesin bu uykusuzlukla :)) Buzdolaplarının üzerine yapıştırmalık, magnetli eva çerçevelerim :) Ben doğumgünü hediyeliği, bebek şekeri ya da başka türlü bir hediyelik olarak düşündüm :)


Bunlar da yine magnet olarak hazırladığım parlak evadan harfler :) Bunları da öğrencilere anneler gününde annelerinin ve kendilerinin baş harfi olacak şekilde çocuklara hazırlayabilirim diye düşündüm :)





14 yorum:

  1. Çerçeveleri çok beğendim,ellerin dert görmesin.Bu arada hediye kazanmışsın tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hediyelerim gelsin hemen paylaşırım resimlerini, sürpriz hediyeler de varmış çünküü :)) Darısı tüm blogcu bayanlara artık :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar :) iyi düşünmüşsün harfler anneler günü hediyesi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım bide kapı süsüne hoş olur, bugün aklıma geldi, hoşgeldiniz yazarım :)

      Sil
    2. Evet canım güzel olur :)

      Sil
  3. Eveeeett bende diyorum ki senı nıye bu kadar kendime sıcak buluyorum meğer benim kafamdanmişsın, ondanmış ;) canın sıkılınca ruhun daralınca elini bişeylere atıverıyorsun hemde saat kaç olursa olsun ;) çok şeker olmuşlar bende denedim ama senınki gibi başarılı bişeyler çıkmadı ortaya ;) Harflere bayıldımm.. Kullanım alanı geniş böyle şeylerin aslında.. Sadece hayal gücüne kalmış.. Ne çok konuştum beaa ;) haydeh başka bir postta göüşmek dileğiyle:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıla Hanımm çok teşekkürler çok mutlu ediyosunuz beni :)) Gece yattığımda saat 2:30'du baya bi hoştum bugün gözlerim gidiyodu falan ama mutluydum, gece sıkılmıştım çünkü, bence bir bayan için en güzel terapi herhangi bi elişiyle uğraşmak :))

      Sil
  4. ooo bayıldımmm cok hoş olmuş cerecevelerrr...sınavlarda ALLAH yardımcın olsun canım...

    YanıtlaSil
  5. Canım benim çok tatlı olmuşlar. Çok güzel fikirler veriyorsun.
    Biz okulda evadan çiçekler yapıp pano ve merdivenleri süslerdik. Birde kapı süsleri yapardık sınıf mevcudu için. Sınıf ismine yönelik.
    Bizim için çok kıymetli ve az bulunur birşey olduğu için :) hiç böyle birşey yapmamıştık. Ama ben bunlara bayıldım. Ellerine sağlık.
    Bu arada bende senin gibiyim. Canım sıkılırsa sabah 5'e kadar keçelerimle uğraşabilirim. Terapi gibi oluyor. Tabi sabah 7'de İpeğin sesiyle uyanana kadar sürüyor bu terapi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eva, tüylü tel, keçe, hazır göz gibi malzemeleri artık velilerden mutlaka istiyorlar, okulda eva yığını var :) Çok güzel bi malzeme gerçekten, kartondan dayanıklı ve gösterişli, nasip olur atanırsam inşallah sınıfımı bol bol süslerim bunlarla :) Kızınızın adı mı İpek, ben de sizin adınız sanmıştım Allah bağışlasın ismi çok güzelmiş :)

      Sil
    2. Amin teşekkür ederim canım. Evet kızımın adı İpek. Benim adım Gamze :)

      Sil
  6. merhaba büşra.ilk olarak nasıl geçti sınavların?inşallah güzel sonuçlar alırsın.çok güzel olmuş bunlar.çocuk odaları için de iyi fikir.blog adresim değişti.istersen yenisini ekle.http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sınav sonuçlarım açıklanmadı inşallah 2. ler de 2 hafta sonra :) Dualarınızı eksik etmeyin, bloguna üye oldum, beğenin içinde çok teşekkür ederim :)

      Sil