HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

19 Şubat 2013 Salı

Tabak Köfte

Günaydınlar :) Saat pek günaydınlık değil ama geç kalktım bugün :) umarım herkes iyidir, keyfi yerindedir :) Dün annemin yaptığı yemeği paylaşmak istedim :)

İlk olarak köfte yoğurup, patates haşlıyorsunuz. Köfteleri tabak şekline getirip, fırına veriyorsunuz. Biraz kızarıyorlar, tamamen pişmesinler ama. Onlar kızarırken sizde haşladığınız patatesleri ezip püre haline getiriyorsunuz. Püre halindeki patatesin içine  yağ, bezelye ve superfresh in dondurulmuş mısırlarından ve çok az süt koyuyoruz. İçimizde hazır olunda, fırındaki tabak köftelerin içine doldurup, üzerlerine kaşar peyniri koyarak tekrar fırına veriyoruz, yaklaşık 25 dakika kadar daha pişiyor. Tabi herkes kendi fırınının huyunu bilir. Ona göre takip eder kapatırsınız. :)) Sevgiler :))


17 yorum:

  1. of of of yemede yanında yat :) valla çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık birden acıktığımı hissettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle hissettim, zaten patatesi görmem yetiyor :)) Teşekkür ederim canım :))

      Sil
  2. ooy oooy ooooy bayıldım valla :)
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki sefere tabaklarını daha düzgün yaparız inşallah çok teşekkür ederim canım, ""gurme"" şirine'nin beğenmesi ayrıca mutlu etti :)))

      Sil
  3. ooo ellerine sağlık Büşracım.Bunu eskiden ben de çok yapardım.Hatırlattığın iyi oldu :)afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim feyza abla (abla diyeyim di mi küçüğüm sanırım ben) size de şimdiden afiyet olsun o zaman :))

      Sil
    2. büşracım diyebilirsin elbette.29 yaşımdayım : )

      Sil
  4. çok leziz görünüyor ve çok pratik :) mutlaka denicem canım ellerine sağlık anneciğinin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım bizim gibi yeni gelin adaylarının bi kenara not etmesi lazım di mi :)) erkeğin midesi ve kalbi arasında bi bağ varmış sanırım :)))

      Sil
  5. Hıh annesi yapmış :p
    Gelin adayı sen de yap bir şeyler :p
    Şaka bir yana ellerinize sağlık, bi tabak alabilir miyim ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yapardım tamammıııııı sadece çok yorgundum :P hıh :)) sağol canım sen de müstakbel eşine yap tamam mı :)

      Sil
  6. canım bunlar harika olmuşlar :) ellerine sağlık köfte kaşar ikilisine bayılırımm !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım bence de çok güzeldi :))

      Sil
  7. Emine Bederin kitabından yapmıştım ilk bu köfteyi.cidden çok lezzetli ve güzel bir tarif.annenizin kide çok lezzetli görünüyor.afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de öğrendim yaparım artık :) Tabaklarımız biraz acemice olsa da :))

      Sil
  8. off süper görünüyor ellerinize sağlık sizi takibe aldım bende sayfama bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz sefalar getirdiniz, ben de misafir olurum tabikii :)

      Sil