Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

9 Aralık 2013 Pazartesi

Kahvaltı Sofralarına Orijinal Sunumlar

İyi geceleeer :) Herkesin keyfi yerindedir umarım. Benim de keyfim yerinde çok şükür ama büyük bir sıkıntı var içimde. "KAR!!" Her ne kadar görüntüsünü sevsem de, yağmak zorunda olduğunu, yağmadığında çok büyük sıkıntılara sebep olduğunu bilsem de, kar benim için baya baya uyku kaçıran bir kabus oluyor. Bugün dersanedeki sınavıma giderken birkaç kez kayma tehlikesi atlattım (ki kayıp düşmüşlüğüm çoktur) bu da ertesi gün dışarıya çıkacağım geceler uykusuz kalmama neden olacak kadar strese sokuyor beni. İnşşallah bolca kar yağar ama buz tutmaz :(

Konumuza dönecek olursak sevgili okur, geçen günlerde ablam misafir ağırlayacaktı kahvaltıda.  İnternette yaptığım araştırmalar sonucunda bir kaç sunum buldum ablam da hazırlamış bence çok da güzel olmuş :)



(Milföye sarılı sosisler, Çöp şişte domates salatalık, salamlara sarılı kaşar peynirleri)
(Bu kısımdan sonrası internetten alıntıdır.)

Şimdi de sizlerle internette bulduğum, "yapılabilir nitelikte" güzel sunumlardan bazılarını paylaşmak istiyorum :)

Çok kolay ve bir o kadar da güzel :)
Bu fikri çok sevdim. Ekmeklerin içine yumurta kırıp baharatlamak ve fırına vermek. Çok güzel görünüyor...
Bu uğur böceklerini de daha önce ablamla yapmıştık. Bisküvi üzerine kokteyl domates, zeytin, labne peyniri, çörekotu ve maydanoz kullanılarak yapılıyor. Çok beğenilmişti :)

Kaşar peyniri ve ekmeği kurabiye kalıpları ile kesme fikri de çok güzel
Dolmalık bibere yumurta kırmak!
Salamların beline biber halkaları... Çok hoş olmuş....
Ordövr tabağı denen gereksiz tabaklarda mutlaka bulunan bu salatalık sunumu, sarımsaklı mayonezli ve kekikli yoğurtla kahvaltıya çok yakışır bence.

Bence yapımı çok kolay, görüntüsü çok hoş. İçini labne peynir ile doldurabiliriz.
Daha önce oyun hamuru ya da şeker hamuru ile ilgilenen olduysa, aynı şekilde salam ile gül yapılabilir :)
Ben hepsini denemek istiyorum, Sevgiler :) 

4 yorum: