Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

12 Eylül 2013 Perşembe

Yağlıboya Tablolarımı Satıyorum Duyurulur !!!

Merhabalar :) Birbirine takım olarak yaptığım 2 adet yağlıboya tablomu satıyorum :)  İletişim için harikainsanbusra@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz :)

*Tablolar el yapımı yağlıboyadır. El yapımı olmasından kaynaklanan kusurları olabilir fotoğraflar ayrıntılıdır, gözünüze takılacak bir şey varsa görebilirsiniz.
*Boyaları ve tuvali kalitelidir.
*İki tablo da çerçevesizdir.
*Boyutları 50x60 tır.
*Çift halinde satılıktır, iki tablonun toplam fiyatı 150 TL.dir.





6 yorum:

  1. oooo, muhteşem olmuş çalışmalarınız, gerçekten tebrik ediyorum. satın almak isterdim ama bir öğrenci evi için fazla gelir diye düşünüyorum :) ilerleyen zamanlarda kısmet olursa... iyi çalışmalar.
    Bloguma da beklerim bu arada :)
    Elbise Modelleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmenize çok sevindim :)) İnşallah ilerde kendi evinize nasip olur, blogunuza üye olurum seve seve :)

      Sil
  2. Sanırım temel meslek branşınız resim üzerine değil. Ama buna rağmen resimleriniz çok güzel görünüyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet beyza hanım mesleğim resimle ilgili değil, 2 yıl kadar kursa gitmiştim, hocamızın yardımlarıyla farklı tablolar yapmıştım :) Çok teşekkürler beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. ellerinize sağlık ufak çaplı bende uğraşıyorum yağlıboyayla,kolay gelsin size:)takipçinizim bende beklerim sevgilerimle... http://birfiskelezzet.blogspot.com/

    YanıtlaSil