Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

25 Şubat 2013 Pazartesi

Çekiliş Hediyelerim Gideli Çok Oldu, Paylaşmayı Unutmuşum :)

Bildiğiniz gibi şubat ayında sona ermiş olan bir çekiliş yapmıştım. Bu çekilişi HANİFE hanım kazanmıştı. Bloğunda da hediyelerini fotoğraflayıp paylaşmış çok sevindim :) Beğenmesine de ayrıca mutlu oldum, fotoğrafları da pek hoşlar, ben de sizlerle paylaşmak istedim :) Üzerinden baya vakit geçmiş, benim yeni aklıma düştü :)





9 yorum:

  1. Hediyelerim çok hoş seve seve kullanıyorum...Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim hanife hanım :)) güle güle kullanın her zaman :)

      Sil
  2. hediyelerin çok güzeldi.hanife hanımda güle güle kullansın.ve seninde ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım inşallah darısı başka çekilişlerde sizlere olsun :)

      Sil
  3. Ahh.. çok güzeller gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle iç geçirme üzülürüm hangisinden istiyosun söyle lilasını sana yapayım :)))

      Sil
    2. ay yok yok :)
      Yani ellerine sağlık demek istedim.
      Büşra önce kendine yap, yarın öbür gün evlenip gidicen :p
      Bu arada ben hala çeyiz postu göremiyorum :)

      Sil
    3. Paylaştım hanımefendi :-) devamı da gelecek inşallah :-)

      Sil
    4. hihi çok mutlu oldum :)

      Sil