Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

11 Şubat 2013 Pazartesi

Sevgililer Günü Fuarı Gezisi

Merhabalarrr :) Sınavları atlatmış mutlu bir insanım artık :) Gezmelere vakit ayırıyorum, sanki sınav öncesinde gezmiyordum benimki de laf :) Ankara'dakiler iyi bilir, Ankara Ticaret Odası (ATO) yanına, ATO Congresium isimli fuar, sergi vs. amaçlı büyük bir bina yapıldı.



 14 Şubata kadar sürecek olan el sanatları ve hediyelik eşya fuarı var. Bugün arkadaşımla oradaydık :) Güzel bir fuardı bence, çok çok büyük değildi ama yorulmam için yetti, satılan ürünleri de çok beğendim :) Doğal taşlardan bir kolye aldım, alışveriş yaptıktan sonra, gezinin sonlarına doğru bir stand dikkatimizi çekti. Süslü kırmızı bir koltuk, bindallılar, fesler var. Biraz izleyince anladık ki fotoğraf  çekiyorlarmış :) Beğendiğiniz bir bindallıyı giyinip fesinizi takıp istediğiniz gibi poz veriyorsunuz, çekim ve bir adet fotoğraf 10 tl hem de :)) Ben ilk etapta çekindim, istemedim ama arkadaşımın istediğini görünce de kırmak istemedim giyindik kuşandık çekindik fotoğraflarımızı :) Gülmemek için zor tuttuk kendimizi ama sonrasında da iyi ki çekinmişiz dedim, çok güzel bir hatıra oldu :) Ankaralılar da kaçırmasınlar fuarı :)

İşte bir adet "Osmanlı Hanımları" fotoğrafımız :)


16 yorum:

  1. Osmanlı kıyafeti gerçekten çok yakışmış :))
    kız hiç üşenmedin o kiyafeti giydin :)
    ben çok üşenirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kıyafetin üzerine giyiliyor, içten kıyafet gözükmesin diye yakalık takıyor bir de bayan :)) Çok eğlendik valla :))

      Sil
  2. Çok güzel bir gündü :) böyle şeyleri daha sık yapmalıyız :)

    YanıtlaSil
  3. keşke sevdiceğim ankarada yanımda olsaymış da birlikte gidebilseymişiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet canım sevgilileriyle birlikte çekinenler vardı, erkeklere padişah kaftanı kovuğu takıyorlar, ellerine de büyük boncuklu tesbih, çok hoş oluyor öyle de :))

      Sil
  4. merhaba.sınavların bitmesine sevindim.baskısı bile yetiyor.fuara gidemedim fırsat bulup aslında fuardan stand alıyordum bir arkadaşla sonradan vazgeçtim.çok pahalıydı:(
    bindallılar da çok yakışmış bu arada.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler yakıştırmanıza çok sevindim :)) Keçe ile ilgili standlar çok basitti, içimden geçirmedim değil, bizim blogger bayanlar gelse yıkılır burası diye :)Çok pahalı olduğunu tahmin etmemiştim açıkçası, giriş ücreti falan oldukça uygundu çünkü :)

      Sil
  5. Çok güzel bir gün olmuş canım :) benimde var buna benzer bir fotoğrafım :) Ben Ankara' ya gelince Kızılay'dan başka bir yer gezemiyorum nedense :)... Sınavdan da güzel sonuçlar gelir inşallah ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok sağol güzel duaların için :)) Bir gün geldiğinde de bereber gezelim öyleyse ankaralı blogcularla :))

      Sil
  6. birsey sorabılırmıyım? ben de hedıye olarak kolye almayı düşünüyorum bu fuar da var mıdır gümüş, beyaz altın vs vs.. bı yardımcı olabır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki, fuar zaten özellikle takı ağırlıklıydı, altın gördüğümü hatırlamıyorum ama çok sayıda gümüş ve doğal taşlarla işlenmiş takıların bulunduğu standlar vardı. Çok da güzeldi takılar, fiyatlar da uygun ve güzel pazarlık yapıyorlar.

      Sil
  7. Sevgililer günü mü hıh o da neymiş :p
    Biz de ramazanda kurulmuştu böyle bir yer.kuzenlerle gitmiştik.Aramızdan birine de erkek kıyafetleri giydirmeyi ihmal etmedik tabi.Bıyık falan da takıyorlar :)
    Çok güzel bir hatıra gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya o da aklıma geldi aslında, ama ikimiz de kız kıyafeti giymek istedik sonuçta :)) Gerçekten güzel bişey bu tür fotoğraf çekimlerini çeşitlendirsinler :)) süper kahraman kostümleri mesela :)

      Sil
    2. Bir de biz 5 kız olunca çekilen tüm fotoları flash diske atmalarını rica etmiştik. Mırım kırım ettiler ama aldık :D

      Sil
    3. Ya bizim fotoğrafları çeken bayan inat etti flash belleğe atmak içinde para aldı :-)

      Sil