Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

7 Ocak 2013 Pazartesi

Doğuma Giderken Bunları Unutmayın :)

Yiğenime yaptığımız hazırlıkları bitirdik çok şükür :)
*Odası için buraya tık :) 
*Odasına hazırladım keçe tablolar için buraya tıktık :)
*Odasına hazırladığım ilginç bir aksesuar için buraya tık :)
*Annesinin odasındaki minnak beşiği için buraya tık :)
*Beyfendinin bebek şekerleri için buraya tık :)
*Hastane odasına gidecek olan kurabiyeleri için buraya tıktık :)
*Bebiş için yaptığımız küçük kutlamanın fotoğrafları için buraya tıktık :)
*Bez pasta için buraya tıktıktık :)
*Vee son olarak lohusa tacı için de buraya tıktık :)

Geçen hafta ablama gittiğimde baktım ki doğum valizlerini çantalarını hazırlamış, hemen fotoğrafladım, sizlerle paylaşmanın iyi olacağını düşündüm, elbet birine faydası olur :))

*Bebek için 2 adet hastane çıkışı takımı almış, birisi kapsamlı bir takım, battanitesi, yeleği, alt ve üst parçaları şapkası, önlüğü vs. gibi birçok parçası var. Kırmızılı kedicikli takımı ise ben almıştım, elim kadar birşey minicik :) Onun parçaları yok, üst alt ve şapka,önlükten oluşuyor.
*2 tane daha yedek alt
*3 adet çıtçıtlı badi
*7 adet bez
*Hametan pişik kremi (eczanelerde satılıyor)
*Pudra (Kullanmayın, zararlı diyenler de var ama, annem her zaman güvenilir bir kaynak olduğundan, onu dinlemey tercih ederim, çünkü bir gün faydalı olan şeye bir gün zararlı diyorlar :))
*Ağız mendili
*Eldiven (Bebeğin elleri çok çabuk üşüyor :((  )
*Parfümsüz ve alkolsüz ıslak mendil
*1 tane yelek-patik
*2-3 çift çorap
*Kalın battaniye





Çantası bu şekilde, bebek arabası setinin bir parçası :) 




Bebek arabasının en küçükken yatarak kullanıma uygun olan parçası bu şekilde, bunu da hastaneye götüreceğiz inşallah. Arabanın içindeki mevlüt bardaklarını da süsledik, onları da paylaşırım hastaneden fotoğraflarla :)

Gelelim anne çantasına :) Ablamın çantasını fotoğraflamadım, ama içinde neler olduğunu yazayım :)

*Normal, bol kesim, günlük kıyafet
*3 adet çamaşır, 3 adet atlet
*Birkaç çift çorap
*Gecelik
*Pijama Takımı
*Şal-yelek
*Terlik
*Temizlik malzemeleri (diş fırçası, diç macunu, havlu, tarak, parfüm, peçete vs.)
*Gelen misafirler sizinle fotoğraf çekinmek isteyeceklerdir. Bu yüzden isteğinize bağlı olarak solgun duran yüzünüz için göz kalemi, pudra vs. gibi basit makyj malzemeleri alabilirsiniz.
*Ped ve günlük ped
*Göğüs pedi
*Emzirme yastığı (sezaryen doğumda emzirme şekli farklı olduğundan anneye büyük kolaylık sağlıyor)


2 yorum:

  1. En güzel heyecan bence:)Valiz hazırlarken hiç bu kadar mutlu olacağımı düşünmemiştim:)O minicik kıyafetleri hep oğlumun üstünde hayal ederek yerleştirdim.Tık tıklarına hep baktım.Hepsi ne kadar güzel.Herkesin emeğine sağlık.Meleğiniz odasına rahat rahat büyüsün.
    Minik eve gelince evin kokusu bile değişiyor.Sen de çok şanslısın teyze oluyorsun..
    Kız kardeşimi gördükçe sizler teyze oluyorum diyorsunuz ya her an teyzemizin yaptıklarını ve duygularını düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah tüm teyzelere de kendi çocuklarını büyütmeyi nasip etsin ama çocuk sevgisini biraz da olsa yiğenlerle tatmak güzel bişey :) Düğün hazırlıklarından daha güzeldir bence de bebek hazırlığı yapmak, hepsinin ayrı heyecanı var ama ayrı bir can, nefes evin içine geliyor, bu bambaşka bir duygu :) Benim de teyzem yok, bu yüzden yiğene tam bi teyzelik yapayım :)

      Sil