Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

1 Ocak 2013 Salı

Ve Havuçla Maydanoz EVA'yı Keşfeder :)

Gördükçe canım istiyordu almayı, ne yapabilirim ama diye düşünüyordum. Alınan kırtasiye malzemesi boşa gider mi hiç :) Ama almadım yine de. Evayla tanışmama staja gittiğim okuldaki uygulama hocam vesile oldu. Sınıfa bir mobil(tavana asılan süsler) yapmamı istedi ve bu evaları verdi. Bende çiçekli böcekli bir mobil hazırladım. Perşembe günü teslim edeceğim bakalım :) Buyrun resimleri..





6 yorum:

  1. ayyy ne guzellerrrr..iyiki kesfetmişsin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamda projeler dönüyo başka neler yapabilirim dıye :-) çok teşekkür ederimmm :-)

      Sil
  2. ÇOK ŞİRİN OLMUŞLAR BENİM KIZIMDA UĞRAŞR ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. Bu evayı merak ettim.nasıl bir malzeme canım?nasıl yapılıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sünger gibi, ince bir malzeme. Kolay kesiliyor her türlü yapıştırıcı ile de yapışıyor Feyza Hanım en güzeli sıcak silikon ama :)

      Sil