HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

28 Ocak 2013 Pazartesi

Sevimli Balerinler Kapı Süsüm

Bir kapı süsü daha hazırladım. Yapmak o kadar zevkliydi ki bittiğinde üzüldüm şurasına da bir çiçek burasına da bir böcek kondursam mı diye diye bitirdim :) Komşumuzun tatlı kızı Işıl için hazırladığım kapı süsünün balerinlerini, harflerini ve sarkan kalplerini dolgulu yaptım, straforu kurdele ile sararak yapıştırdım.  Umarım kendisi de beğenir, sizlerle de hemen paylaştım :)






Siparişleriniz için 
harikainsanbusra@hotmail.com
ya da
http://www.facebook.com/HavuclaMaydanoz
sayfasına özel mesaj gönderebilirsiniz.

12 yorum:

  1. Çok şirin olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürederim beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  2. çok şeker olmuş bayıldım...
    ellerinize sağlık.....

    YanıtlaSil
  3. Büşracım harika olmuş.Bu balerinleri sen mi yapıp dikiyorsun?harikalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Feyza Hanım ben yapıp diktim :))

      Sil
  4. oyooyyyooyyy balerınlere bayıldım...tombık tombıkk:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu balerinler çok tombik nasıl zıplıyolarsa :)

      Sil
  5. Güzel olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim büşracım ;) vallahi tebrikler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm çok sagol canım :-)

      Sil