HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

6 Aralık 2012 Perşembe

Süslü Kutuda Havlu

Bir arkadaşımın pazar günü doğumgününü kutlayacağız. çarşıya çıktım hediye bakmak için hep aynı sıkıntı...Biblolar, çerçeveler vs.. Ben de Ali Ağaoğlu'nun reklamındaki gibi " Bu değil! Bu hiç Değil, Bunlar sıradan!! Ben farklı bişey istiyorum, Ben arkadaşım mutlu olsun istiyorum!" dedim ve yine el emeği göz nuru işlerin daha kıymetli olacağını düşündüm :))



Bu güzel kutuyu aldım ve içine koyabileceğim bir şey düşünmeye başladım. Keçe ile yapayım dedim, aklıma birşey gelmedi. Sabu dekupajı yapayım dedim, o da basit geldi,sabun hediye edilir mi acaba dedim kendimle çeliştim :) Sonra eve geldim. Sandığı karıştırmaya karar verdim. Annemin çeyizime aldığı tavuklu mutfak havlusunu buldum :)


Annciğimin eline tığ ve kırmızı ipliği de tutuşturdum annecim hadi buna kenar örüver dedim. O da örüverdi :)) Güya kendi emeğim olacaktı ama ne yapayım tığ kullanamamak suç mu :))

Bittiğinde de o güzel kutuya havluyu sardım ve yerleştirdim. Ben böyle bir hediye alsam çok sevinirdim. Kutu hastasıyım zaten :) Umarım beğenilmiştir. Sevgiler :)




3 yorum:

  1. ayyyy kutu ayrı bı guzelll hedıyesı ayrı bı guzel yaaaa.....

    YanıtlaSil
  2. Çok zarif, hediye de kutusu da :) çok isabetli olmuş Ali Ağaoğlu gibi düşünmen ;) Nihayet reklam bi işe yaramış ;)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. sağolun serpil hanım nerelerdesiniz uzun zamandır :)) hoşgeldiniz :)

    Esen Hanım çok teşekkürler beğenmenize sevindim , reklam bana öncülük etti tabiki zihnimi açtı :) :)

    YanıtlaSil