HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

28 Aralık 2012 Cuma

Mimlenmek Meğer İyi Bişeymiş :)

Normalde mimlenmeyi kötü bişey zannetmez miyiz? Ben de öyle biliyorum :) Şu mimlendim mimlendin meselesini anlamıyordum, araştırdım ne olduğunu, beni de değerlendiriyorum ve paylaşıyorum blog sahibesi mimlemiş :) soruları cevaplayalım öyleyse :)

1. Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
Mantığım ön plandadır. En öfkeli/üzüntülü halimde bile belli etmemem gerekiyorsa gözümün yaşını siler, yüzümü yıkar gülebilirim. İçime atmama sebep oluyor bu da. Ama kimse ne yaşadığımı bilemez o anda, olumsuz duygularımı çok bastırırım.
2.İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Çünkü insanlar artık boş amaçlar için yaşıyorlar. Örneğin anne babalar gençlerden daha da hırslı. Kendi sahip olamadıkları isteklerini çocuklarından istiyorlar, iyi bir okul kazan, iyi para kazan vs. Günümüz insanlarında en büyük amaç bu, ama bence bu amaçsızlığın ta kendisi. Gerçek bir amaç veya istek olmayınca da içleri daralıyor,mutsuz oluyorlar.
3.Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı?
Eveet. Tuğba'dan bir kap almıştım, üzerime çuval gibi olan ve orta çağ ingiliz asilzadelerinin ceketlerinin yakasına benzeyen bir şeyi nasıl aldım şaşıyorum kendime....Birsürü de para verdim işte ona çok acıyorum :)
4.Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Hakkımı savunurum ama kişisine göre. Karşımdaki yaşlı ya da saygı göstermemin uygun düşeceği bir insansa kalbini kırmamaya çalışırım. Aksi halde savunurum, bir ara kafayı takmıştım her şeyin fişini istiyordum vermediklerinde benim hakkım falan diyordum gıcıkmışım ergenlik dönemlerinde :))
5.Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?

Herşeyim olsun demem ama tok gözlü de değilim :) Özellikle kıyafete zaafım var, bolca kıyafet alayım yeter bana :))

(şimdi ben de mimleyim mi ? :)

*Mühendisin Pembe Dünyası
*İpekyolu Design 

3 yorum:

  1. Ben mimleri toplayıp öyle cevaplıcam sanırım:) o zaman görücez iyi şey mikötü şey mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimleyenin çok mu o kadar :)) Bu da güzel bişey, sevenin takipçin çok demek ki :))

      Sil
    2. yok yahu mimleyenim çok yok ama kendim hakkında bir şeyler yazmak pek içimden gelmiyor. Gerçeklerle yüzleşmek istemiyorum :)

      Sil