Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

24 Aralık 2012 Pazartesi

Bebek Şekeri Olarak Sabuna Ne Dersiniz :)

Biz bu sabunları bebek şekeri olarak hazırlamadık :) ama bebek şekeri olarak çok güzel olacaklarını düşünüyorum. Temaya uygun sabun dekupajı, dekupaja uygun tüller, tüllere uygun kurdeleler, kurdelelere uygun etiketler :) (Sipariş için mesaj atabilirsiniz, facebook sayfamıza mesaj atarsanız daha hızlı iletişim kurabiliriz :) )



2 yorum:

  1. bu dekupaj dedikleri şey ne kadar güzelmiş ya.keşkem bende yapabilsem..
    emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım markasına baktım cadence diye bir markanın peçete tutkalı :) peçete desenlerini kesip fırçayla ve tutkalla üzerinden geçiyorum ben de sabundan başka bişeye yapamadım tahmin ettiğimden çok zor geldi bana :))

      Sil