Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

6 Ocak 2014 Pazartesi

Yeni Uğraşım; Defter Kapakları Hazırlamak

Bildiğiniz üzere uzun zamandır özel gün defterleri hazırlıyorum. Sadece bebek ya da düğün anı defteri olarak düşünmeyin, yemek tarifi defterleri de hazırlıyorum. Bu defterlere bakmak için buraya tıklayabilirsiniz :)
Defterlerde kendime özgü, farklı bir özellik olsun istedim. Her defter için, bir de giriş sayfası hazırladım. Bu sayfaları hazırlamak o kadar zevkli ki benim için, defterin kapağındaki keçe figürler kadar özeniyorum :) Resimlerin üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz :) Sevgiler









5 yorum:

  1. Hepsi harika olmus eline saglik canim,sevgiler...

    Aslinda bizede lazin söyle üc güzel kapak,insallah ilerde sana ulasacagim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler çok memnun oldum beğenmenize :)

      Sil
  2. Hello from Spain: very cute .... Keep in touch

    YanıtlaSil
  3. Büşracım aştın kendini kuzum maşallah ellerine sağlık herbiri ayrı güzel :)

    YanıtlaSil