Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

22 Ocak 2014 Çarşamba

Bana Biraz Müsaade, Hoşgeldin KPSS

İyi geceler hanımlar :) Bugün uzun bir aradan sonra yağmur yağdı ve İç Anadolu halkı olarak sevindik bu duruma. Kış boyu kar ve yağmur görmedik sanırım.

Şimdi konuya geçeyim. Çok üzülerek açtım bu başlığı ama biraz da mecbur kaldım. Sipariş hazırlamak, kargolamak ve gelen güzel mailleri görmek gerçekten hayatımda beni mutlu eden sayılı şeylerden biri oldu. Herkes sevdiği işi-hobiyi yapmalı, ertelememeli. Emekli olmayı beklememeli mesela. Anaokulu öğretmenliğini de çok seviyorum ama keçe uğraşı beni çok mutlu ediyo. Hem bir hobi hem bir meslek diyebiliriz :) Şu seneyi atlatayım inşallah, o zaman görün bir de beni :) Neden belediye kursları ya da halk eğitimler hep emekli bayan öğrencilerle dolu? Genç bayanlar size sesleniyorum !! :)



Ama bu aralar siparişlerim yoğunlaştı. Dersane arkadaşlarım kitapları bitirirken ben bazı kitapların kapaklarını bile açamadığını farkettim. İşte o an kendime bir dur dedim. Sipariş almak, hazırlamak zevkli ama, şimdilik derslerim öncelikte olmalı. Atanırım ya da atanamam bu bir nasip işi, hayırlısı ne ise o olsun. Ama ben gösterebileceğim tüm gayreti göstermek istiyorum. En azından içim rahat olsun, sonradan pişmanlık yaşamayım :) Tabi ara ara minik siparişler alırım. Bunları da bloğumda paylaşırım.

Yeni nesil her konuda çok eleştirilir ama ne kadar fedakar şimdiki öğretmen adayları :) Doğuya atanmak ya da batıya atanmak farketmez, bir işe yarayalım istiyorlar. Zaten olması gereken bu değil mi? Özellikle doktorlar ve öğretmenler, yer ayırt etmeten görevini yapabilmeli.İnşallah herkes yerinin hakkını verebilir.

İşte bunlar da son zamanlarda maruz kaldığım görüntüler :)))  

Herkese sevgiler saygılar :))


5 yorum:

  1. Allah zihin açıklığı versin canım, umarım herşey gönlüne göre olur :)

    YanıtlaSil
  2. Hello from Spain: great!! Keep in touch.

    YanıtlaSil