Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

18 Ocak 2014 Cumartesi

"Yeni Evli" Havlu Seti

Merhabalar :) Öncelikle beni instagramdan takip etmeyi unutmayın olur mu :) Buraya tıktık :)

Uzun zaman önce süslemesini yapmıştım bu havluların, dantellerini de dikebildim en sonunda. Bu 3lü havlu setini ilk ve tek olarak hazırladım. Bir daha bu havlu setinden sipariş almayacağım. Eğer şu an elimde olan bu seti satın almak isterseniz mail atmanız yeterli :) 







14 yorum:

  1. Hello from Spain: Great towels. Very cute. Keep in touch

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel tasarlamışsın ellerine sağlık canım çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. çok zevkli bir çalışma olmuş canım.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ya bunlar harika olmuş ellerine sağlık, bi gün kendime yapsam bunlardan sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım bayıldımmm ellerine sağlık Büşracım :)

    YanıtlaSil
  6. çok sağol canım çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  7. yaa çok güzelleeerr :)))

    YanıtlaSil
  8. şahane olmuşlar. ellerinize sağlık. keçeleri diktinizmi yoksa yapıştırma olan yerleri varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen dikişli :) çok küçük parçalarıda belli olmayacak şekilde tutturdum iğne iplikle :)

      Sil