Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

25 Ekim 2013 Cuma

Pembe Çiçekli Masa Örtüsü ve Yanındaki Güzellikler

Merhabalar iyi geceler :) Elimde iş yok bir süredir. malum bu sene okulumun son senesi. Diplomamı elime almama inş az kaldı. Ama bununla birlikte kpss'ye de az kaldı :( İnş her isteyen, hayırlı bir yere atanır gider :)

Gelelim asıl konumuza. Çok sevdiğim yakın bir arkadaşımın doğumgünü için tasarladım bu hediyeyi. Yıllardır arkadaşız, artık bu yaşta en mantıklısı çeyizlik hediye hazırlamak diye düşünüyorum. Biblo alsam, kıyafet alsam, çerçeve? Yok yok bunlar çok sıktı beni :) Çeyizi için bir set hazırladım paylaşayım sizlerle, umarım beğenirsiniz :)

Setim bir adet masa örtüsü, bir adet runner, 6 adet peçete halkası, ve bir adet de tepsiden oluşuyor :) Tepsi dışında hepsi el emeği ;)











8 yorum:

  1. arkadaşınız pek mutlu olmuştur sanırım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşın çok şanslı.Ellerine sağlık.Çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar ince bir düşünce eminim arkadaşınız çok mutlu olmuştur,Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, gerçekten çok mutlu oldu, bayanların ince noktası tabiki :)

      Sil