Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

3 Ekim 2013 Perşembe

Diş Buğdayı Hazırlıkları Part-1

İyi geceler hanımlar :) Yeğenimle birlikte aynı aylarda doğan iki arkadaşımızın da bebekleri, yine yakın zamanlarda diş çıkardılar. Bebeklerin anneleri de, diş buğdayı kutlamasını hep birlikte yapmaya karar verdiler. Tabii o kadar insan eve sığmayacağı için  belediyeye ait bir salon, çok güzel bir şekilde ücretsiz denk geldi ve tutuldu. Süsleme bize ait olacak, ikramlar da öyle. Toplamda 40 kadar konuk olacağını tahmin ediyoruz, şimdiden heyecanlıyız :) Bazı hazırlıkları da ben yapıyorum, sizlere de fikir olması açısından paylaşacağım, beğendiğiniz maddeler çıkabilir, hazırlıklar arttıkça diğerlerini de ekleyeceğim inş :)

Tam 3 bebek için düşündüğümüz bir etkinlik. Süslenmesi gerekn bir salon, konuklar için eğlenceli olabilecek şeyler düşündük. Sonuçta atalarımız ne demiş; "Kadınlara gökte düğün var demişler göğe merdiven kurmuşlar." İşte kadınların eğlenmek için gelecekleri bu etkinlik de güzel olmalı değil mi :)


  1. İlk olarak işe, çocukların nerede oturacaklarını düşünerek başladık. Çocuklar daha 1 yaşındalar, bu yüzden çabuk sıkılıyorlar. Anneleri de mama sandalyelerini getirmeye karar verdiler. Mama sandalyelerini tüllerle süslemeyi ve en azından fotoğraf çekinme sürecinde orada oturmalarını hayal ediyoruz. Geri kalan vakitte de örümcekleri ile ortada gezinmeleri güzel olur. Tabii o kadar eşyayı oraya nasıl taşırız bilemiyorum.
  2. Çocukların mama sandalyelerinin arkasında, "DİŞİMİZ ÇIKTI" yazısı olmazsa olmazdı :) Bu kısmı üstlendim, pöti kareli ve puanlı kumaşlar ile hazırladığım üçgen bayrakları renkli bir ipe yapıştırdım. Her harfe de bir uğur böceği kondu, nasıl olmuş sizce :)


3. Sonra basit ama gösterişli olabilecek bir peçete halkası hayal ettim. Bunu da bilgisayarda hazırladım. İsteyen kullanabilir. Kırtasiyeden bu sayfayı peçete adedine yetecek sayıda renkli çıktı alıp, her bir şeridi keseceğim ve peçetenin beline sarıp uçlarını yapıştıracağım. 


4. Şimdilik hazırlayabildiğim bir başka ayrıntı da, internette görüp hoşuma giden "Hatıra ağacı". Gelen misafirler, dişi çıkan bebeğimiz için, güzel dualarını, hatıralarını ya da içlerinden geçen herşeyi bir hatıra kartına yazıp, karta bağlı kurdele ile ağacın dallarına asıyor. Biz bu kutlamayı üç bebek için düzenlediğimiz için, ben üçü için ayrı sayfalar düzenledim. Her biri eşit boyda. Kesilip uçlarından delgeç ile delinecek ve tek bir kurdeleye bağlanacak. Kutlama sonunda her anne bebeğine ait hatıra sayfasını alıp, saklayacak.


Şimdilik bu kadar blogcanlar. Bebeklere ait posterler, süslemeler, misafirlere dağıtılacak hediyeler, meslek seçimi için eşyalar da sıra ile gelecek inşallah. Herkese sevgiler :)





2 yorum:

  1. Hazırlıklar güzel görünüyo.Hatıra Ağacı fikri de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, inşallah sonuçları da güzel olur :)

      Sil