HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

12 Ekim 2013 Cumartesi

Gelin Damat Setim, Bir Çeyizi Daha Süsleyecek

Selamlar herkese :) Bir gelin damat setimi de, kışın düğünü olacak bir çift için hazırladım. Umarım beğenmişlerdir, güzel günlerde kullanmaları dileklerimle...



Havlu kemerleri ve güpürlü küçük boy havlular


1 adet gelin damat havlusu, lavanta kesesi, sabun ve havlu kemeri çifti ile güpürlü havlu çiftini süslü bir sepete koydum :)






16 yorum:

  1. nekadar güzel şeyler bunlar emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler çok sevndim beğenmenize :)

      Sil
  2. Bu güzellikler beğenilmeyecek gibi değil ki..Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım buna cok güzel olmus yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm ayrıca hoşgeldiniz bloğuma :)

      Sil
  4. Canım nasıl da şık hazırlamışsın.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol feyza ablacm sahibi de çok beğenmiş memnun oluyorum tabiki beğenilmesine :)

      Sil