Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

12 Ekim 2013 Cumartesi

Gelin Damat Setim, Bir Çeyizi Daha Süsleyecek

Selamlar herkese :) Bir gelin damat setimi de, kışın düğünü olacak bir çift için hazırladım. Umarım beğenmişlerdir, güzel günlerde kullanmaları dileklerimle...



Havlu kemerleri ve güpürlü küçük boy havlular


1 adet gelin damat havlusu, lavanta kesesi, sabun ve havlu kemeri çifti ile güpürlü havlu çiftini süslü bir sepete koydum :)






16 yorum:

  1. nekadar güzel şeyler bunlar emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Bu güzellikler beğenilmeyecek gibi değil ki..Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım buna cok güzel olmus yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm ayrıca hoşgeldiniz bloğuma :)

      Sil
  4. Canım nasıl da şık hazırlamışsın.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol feyza ablacm sahibi de çok beğenmiş memnun oluyorum tabiki beğenilmesine :)

      Sil