Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

26 Aralık 2013 Perşembe

Tablet Kılıfı, Basit Bir Kalıp ile Birlikte

İyi geceler :) Paylaşıp kaçıyorum hemen. Tablet için çok basit bir keçe çanta diktim, kendime basit  bir patron kağıdı hazırladım sizlerle de paylaşayım fikir olur :)

Önce keçeyi şekle uygun kesip (Kendi tabletime uygun ölçüler kullandım) danteli keçeye diktim. Sonra kesik çizgili yerden katlayarak kırmızı ile gösterdiğim düz çizgilerden elimle makine dikişi yaparak diktim. Kalın keçe kullandım ve bu aşamada 2 kat kalın keçe üst üste geldiği için makine dikmedi, elimde dikmek zorunda kaldım o kısımları. Tül olarak da perdecilerin parça parça sattıkları tüllerden kullandım çanta maliyeti, üzerindeki taş ile beraber 4 TL oldu :)
ölçüleri tablet boyutunuza göre değiştirmelisiniz.



2 yorum:

  1. Ellerine sağlık tatlım az maliyetle çok güzel işler ortaya çıkarıyorsun.. :)
    Bu arada çok özledim seni.. Keşke yine görüşebilsekk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ankaraya gelirsen mutlaka haber ver ben de çook isterim buluşmayıı :)) mutlaka birgün ayarlarım :)

      Sil