HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

24 Aralık 2013 Salı

Şimdiki Yeğenler Çok Şanslı

İyi geceler :) Başlıkta da belirttiğim gibi, şimdi ki yeğenler çok şanslı. Hele kendi çocuğu olmayan bir dayısı, teyzesi varsa, keyfine diyecek yok. Dikkat edin, size telefonuyla yanaşıp " Baksana bu ablamın kızı, bu benim yeğenim, nasıl tatlı değil mi?" diyen onlarca arkadaşınız olmuştur. O sıkılmaz 158479437 tane fotoğrafa bakmaktan ama sizin içiniz bayılır. İşin en acı yanı, geçen hafta farkettim ki, bunu ben de yapmaya başlamışım :) Bir arkadaşa yanaşıp, " Yeğenimi jetonlu uçağa bindirdim, baksana daha yürüyemiyo bile" diye diye on tane fotoğrafa bakıp üstüne bir de video izleyince kendime geldim.

Bu seferki body siparişlerim de 2 tane tatlı teyze için. Bu teyzeler de tüm yeğenleri için body istediler benden. Hem debu kez 11 yaşındaki yeğenine bile body hazırladım. Umarım sizler de beğenirsiniz :)







Sipariş için havuclamaydanoz@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz.

6 yorum:

  1. diğerlerini bilmem ama senin yeğenler cidden çok şanslı canım :) ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim tek yeğenim var canım inşallah devamını da görürüz :)) çok teşekkürler

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. hepsı bırbırınden gzuel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büşra hanım size bugün mesaj attım ama gördünüz mü bilmiyorum benim msn adresim busraeldemir06@gmail.com burdan mesaj atarsanız bede yığenime birseyler yaptırmak istiyorum

      Sil