Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

9 Kasım 2013 Cumartesi

İkiz Bebeklere Çıtçıtlı Body ❤ ♥ ❤

Merhabalar :) Havalar soğumaya başladı çok şükür. Çok şükür diyorum, aslında soğuğu pek seven birisi değilim. Ama kış günü hava çok sıcak olduğunda ne giyeceğimi bir türlü tutturamıyorum. Öğlen sıcak, akşam serin, iyice kafam karıştı. Bu durum hastalıkları da tetikliyor tabi :(

Efendim daha önceden kapı süsü hazırladığım Ali ve Bilge isminde, çok tatlı ikiz bebekler için, teyzeleri çıtçıtlı body siparişi vermişti. Üzerine "annem süper ama, teyzem bitane" yazılması istendi. Sonuçta böyle güzel şeyler çıktı ortaya. İnternette araştırdım, harfleri yapıştıranlar da olmuş. Ama yapıştırıcılar genelde yıkanmaya karşı dayanıksız oluyor. Ben de tüm harfleri tek tek diktim, sapasağlam oldular :) Güzel günlerde kullanırlar inşallah tatlı bebişler.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder