Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

19 Kasım 2012 Pazartesi

Malzemeler Hazır, Başlayabilirimmm :))

Şu kaftanlara,narlara bayılıyorumm..Gördükçe içim gidiyodu ama ufacık bi kaftanın etiketinde bile 12 tl yazınca,büyüklerinde ise fiyat 100 tl leri aşınca kolları sıvayım ben bu işi yapayım dedim. Bugün Ankara-Zafer Çarşısına gittim. Güzel bi seramik mağazası var, yan taraftada boya satan mağazaları...Önce seramikleri beğendim... aklımda olan şeyler; seramik kaftan,hilal,lokumluk ve nardı. Lokumlukla hilali bulamadımm bende nar setini ve kaftanı aldım :)) Sonrada karar verdiğim renkleri aldım,dışarda satılan fiyatlara göre baya uyguna gelmiş olacak tabi yapabilirsem :) Ne kadar güzeller, boyamak için içim gidiyo :) inşallah yapabilirim, sevgiler :))

Belki yapmak isteyenler vardır mağazadaki kızın önerileiyle aldığım malzemeleri yazayım;

- Seramik malzeme
-Akrilik Boya
-Su Bazlı Vernik
-Yatay Fırçalar
-İsteğe bağlı olarak kolay transfer


2 yorum: