Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

13 Şubat 2012 Pazartesi

Çerçeve ve Kutu Yapımı


 Plastik, desensiz bir çerçevenin kenarlarına, öncelikle kapı süngeri yapıştırdım.üzerini beyaz monoray kumaş ile kaplayıp, incilerle süsledim. Aldığım hazır bir çiçeği köşesine yapıştırarak süsledim.


Çerçeveme takım olması için hazırladığım kutu.... Bu, dışarıdan kolaylıkla temin edebileceğiniz bir çocuk ayakkabı kutusu. İlk olarak elyafı tüm kutu yüzeyine yapıştırıp, yine beyaz monoray kumaş ile de üzerini kapladım.Farklı kenar harçları, inciler, kurdeleler ile de süslemesini tamamladım. Aynı zamanda bu kutuyu nişan törenimde takı merasimi sırasında masaya koydum ve takılan takıları içine attık.


Bu kadehleri de nişan törenimde eşim ve ben meyve sularımızı bu kadehler ile içelim diye hazırlamıştım. Nişandan sonra makyaj malzemelerini içine koymak için kullanıyorum. Üzerinde kutu ve çerçevede kullandığım aynı güllerden var. Odada takım olarak görünüyorlar.

*Sümeyra Yerebakan*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder