HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

28 Ocak 2012 Cumartesi

Strafor ile Armut Ağacı

Bu straforları yapı marketlerde bulmak mümkün.
 İhtiyacımız olan malzemeler,
*Top şeklinde strafor
*İstediğimiz renkte,15-20 mm kalınlığında kurdele
*Küçük yapma çiçekler, meyveler, ya da ağacınızı süslemek istediğiniz malzemeler
*Saksı
*Kuru bir dal parçası
*Saksının içini doldurmak için meyan kökü ya da toprak

Yapılışı :
*Öncelikle kurdelemizden yaklaşık 2-3 cm uzunluğunda parçalar kesiyoruz.Bu parçaları dörde katlayıp bir kürdan yardımı ile straforun içine batırıyoruz. Kürdanı çıkardığımızda kumaş straforun içinde kalacaktır. Bu işlemi strafor üzerinde boş yer kalmayana kadar devam ettiriyoruz.
*Kurdelelerimizle kapladığımız straforun alt kısmına dal parçasını batırıyoruz. İçine meyan kökü ya da toprak koyduğumuz saksının içine yerleştiriyoruz.
*Resimdeki armutları Ulus çarşısında buldum. Başka meyvelerde mevcuttu. Silikon ile ağaca yapıştırarak mutfak süsümü tamamladım. Armut resimlerinin olduğu mutfak örtülerim ile çok güzel uyum sağladı.


 .Sümeyra  Yerebakan..

4 yorum:

  1. Bu fikri sevdim.Elimde top straforum vardı ve ne yapsam diye düşünüyordum.Sanırım şimdi buldum...

    YanıtlaSil
  2. yardımcı olduysam ne mutlu :))

    YanıtlaSil
  3. merhabalar sitenize yeni katıldım ve yaptıklarınıza bayıldım bişi sormak istiyorum strafor topu nerden aldınız acaba? bilgilendirirseniz sevinirim.
    iyi haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, beğenmenize sevindim :) Strafor toplar bauhaus, tekzen, koçtaş gibi yapı marketlerde, büyük hobi mağazalarında, ya da anaokulları için kapsamlı malzeme satan kırtasiye mağazalarında bulunuyor. Ama en kolay yapı marketlerde bulursunuz :)

      Sil