HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

10 Şubat 2013 Pazar

Mimmimmimmimmim :)

Sevgili Hülya Hanım ( siyah beyaz baykuş blogu sahibesi ) beni mimlemiş. Cevaplamak lazım güzel sorularını, başlayalım öyleyse :)


En son hangi kitabı okudunuz? 

En son Hürrem ve Mihrimah adlı kitabı okudum. Kitapla ilgili bir kaç düşüncemi de burada paylaşmıştım. Çok oluyor okumayalı, ders çalışmaktan :(

Her ay düzenli dergi yada dergiler alır mısınız?alıyorsanız isimleri ne ?

 Evet alıyorum ama çok komik geliyor bazılarına :)) Meraklı Minik isimli okul öncesi eğitim dergisini alıyorum, içindeki oyunlar, bilgiler öğrencilerimin ilgisini çekiyordu :)

Sinema mı Tiyatro mu?
Sinema :)

Koleksiyon yapar mısınız? varsa ne?

Koleksiyon yapardım. Peçete, davetiye, parfüm şişesi, zarf, mektup kağıdı kolleksiyonlarım vardı. Ama dağıttım :)

Yapmaktan hoşlandığınız şeyler nelerdir?
Suyu çok severim, sıkça havuza gideriz, denize de girmiyor sayılmam ama yüzme bilmiyorum hala :) Suya girip el kol çırpmayı seviyorum işte :)
Keçelerimle uğraşmayı, mesleğimi, bilgisayar başında bloglarda gezinmeyi, bir de alışveriş yaptığım büyük tuhafiyede kaybolmayı seviyorum.

Asla vazgeçmem dediğiniz şey nedir?
Ailem, özelim, telefonuum :)

Sürekli yanınızda olan 3 eşya nedir?
Cep telefonum 7/24 benimle , bunun dışındaaa devamlı birşey taşımam.

En sevdiğiniz renk ve sayı nedir?
Pembe, beyaz, 9
Daha çok film mi izlersiniz dizi mi?
İkisini de çok fazla sevmem. Televizyon denen cihazı sevmiyorum, izlediğim film çoktur ama film izlerken bile vaktimi boşa harcadığımı düşünüyorum.

En çok takip ettiğiniz blogların genel içeriği neler? örgü, dikiş, tarifler v.b.?

Keçe ve incik boncuk ile ilgili bloglar. Asla şiir-yazı bloglarına üye olmadım, itiraf edeyim şiir okumak kadar sıkıldığım birşey yoktur :))
Sizi en net tanımlayan kelime nedir?
Hmm.... Sakin :)

4 yorum:

  1. Cevapladığınız için teşekkür ederim. Bende Meraklı Minik dergisini oğlum için alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, ben teşekkür ederim beni de bu ankete dahil ettiğiniz için :)) Çok güzel bir dergi ama değil mi :)

      Sil
  2. çok samimi cevaplar vermişsin canım...

    YanıtlaSil