HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

26 Şubat 2013 Salı

Çeyizlerim - 1

Merhabalar efendimmm :)) Sevgili Müstakbel Eşim blogu sahibesi sevgili arkadaşım Gül'ün isteği üzerine çeyiz postlarım başlamış bulunuyor. Bundan sonra çeyizime aldığım herşeyi paylaşacağım inşallah.

Geçen yıl ve önceki yıl olmak üzere iki sene özel bir kreşte öğretmenlik yaptım. Bu yıl stajlarım dolayısıyla ve çok yorulduğum için işi bıraktım. Çalıştığım esnada bir taksit başlatıp, mutfağımın rengi için seçtiğim kırmızı renkte elektronikleri almaya karar verdim.

**Mutfak robotum Kenwood.
**Çay makinesi ve Tost makinesi Bosch.
**Katı meyve sıkacağı Bluehouse.



Elektronik adına mutfağıma ait eşyalar şimdilik bunlar. 

Çeyiz seti konusunda tavsiyem Hisar mağazaları. Çok ilgililer, kırılan ve kaybolan ürünlere dair garanti veriyorlar ve fiyatları da kalitelerine bakınca gerçekten uygun.

Çeyiz seti içerisinde aldığım ürünler şöyle;

*Hisar çekmeceli 12 kişilik çatal-bıçak seti
*De Monji  12 kişilik yemek takımı
*Cocaba seramik tencere seti
*Schafer 12 kişilik çelik çay seti
*Hisar düdüklü tencere
*Hisar 3 lü cezve seti
*Hisar çelik demlik
*Pierre Cardin Cheerful günlük yemek takımı
*Decorium 6 kişilik  su takımı










Amboss çelik tencere seti


Ve tabikiii canım velilerim beni çok mahcup ettiler... İlk yıl bir velim KARACA'nın kahvaltı setini hediye etti. Çok büyük bir hediye, mahcup oldum ama gerçekten harika bir seçim yapmış. Tabaklarının şekli ne kadar orjinal değil mi ??

Günlük yemek takımım Pierre Cardin Cheerfull,


Bunlar da geçen yıl aldığım nevresim takımlarım. My House diye bir mağazadan aldık.




Bu da Days in Colors mağazasından Deco Bianca adlı bir markanın bambu nevresim takımı. Ürünleri tavsiye ederim yumuşacık kumaşları var :)


Son olarak bu da banyo setim.Elart marka, normalde sanırım yatak örtüleri üreten bir marka, çok severek aldım. ürün resimdekinin aynısı, 4 parça, havlu da var setin içinde. İnternetten bu şekilde bulabilirsiniz, tavsiye ederim, 


Şimdilik kutulu çeyizliklerim bu kadar Sevgilerrrrr :)))))

32 yorum:

  1. Allahım güzel günlerde kullanmak nasip eder inşallah. Hepsini çok beğendim... Days in Colors dan aldığın nevresime bayıldım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım benim :)) beğenmene çok sevindim :)) o nevresimden bi tane de sen al çeyizine derim :))

      Sil
    2. Bolu da bulabilir miyim bilmem ki :) ama görürsem alırım kesin :)

      Sil
    3. canım inşallah bulursun internet satışı vardır belki :)

      Sil
  2. UZUN ZAMANDIR BU KADAR KEYİFLİ ÇEYİZ GÖRMEMİŞTİM
    ANLAŞILAN SİZDE BENİM GİBİ TAM BİR KIRMIZI HASTASISINIZ
    RABBİM HAYIRLI GÜNLERDE KULLANMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun kırmızı farklı yerlerde tercih ettiğim bir renk değil ama mutfak eşyalarında çok şık durduğunu düşünüyorum :)

      Sil
  3. hepsi çok güzel canımmm güzel günlerde kullanmak nasip olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cümlemize canım :-) gelinlik kızlar olarak birbirimize çeyiz önerilerinde bulunmalıyiz yani :-):-)

      Sil
  4. büşracımm ALLAH mutlulukla saglıkla kullanmayı nasıp etsın kendı yuvanda ınsallah....hepsı bırbırınden guzel ama kırmızılara fena bayıldımm..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler serpil abla Allah tüm isteyenlere de nasip etsin :)

      Sil
  5. ahh kırmızııı beni benden alıyorsunn..
    Canım güle güle kullan hepsinii bir postta bayaa bi çeyizlik paylaşmışsın
    Bir destek de benden gelsin evet çeyizliklerini paylaşmalısınn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım inşallah siz isteyin yeter ki :)) Aslında fotoğraflamaya başladım yavaştan :))

      Sil
  6. sevgili büşra önce hayırlı evlilik versin Rabbim ve her daim mutlu ol u evlilikte ve tabiki bu güzellikleride keyfiyle kullan ve inşallah kocaman bir banyon olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnn :)) Çok sağol canım Allah hepimize hayırla oturacağımız kocaman evler nasip etsin, bir özlü söz vardı eski araba kullan ama alabileceğin en güzel evi al diye :))

      Sil
  7. Büşrabım bayıldım çayizindekilere.bu yıl kırmızı mutfaka letleri çok moda.Allah hayırlı bi eş nasip etsin sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Feyza abla, kırmızıyı çok yapıyorlar mutfak aletlerinde, ben de aslında o yüzden tercih ettim :)) Güzel dualarına da aminn diyorum :)

      Sil
  8. Çeyizi çok beğendim ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin Rabbim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun Rümeysa hanım inşallah güzel dualarınız yerini bulur, herkesin evi mutlu huzurlu olsun :)

      Sil
  9. Şu an nasıl sırıttığımı görsen sen de gülersin :)
    Canım çok teşekkür ederim, güzel bir post olmuş.
    Bana bunlarla gel işte :p
    Hepsi birbirinden güzel. Bu kadar çok şey varsa annenin sana öyle bakması gayet normal :)
    Nevresim takımların ve banyo takımın çok cici duruyor.
    Ayrıca çok şanslı bir öğretmenmişsin ne mutlu sana :)
    Hepsini kullanabileceğin güzel günler nasip olsun sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni sırıttırdıysam ne mutluuu bana :) (sırıttırmak ne demekse) rica ederim canım, tamam bundan sonra bunlarla gelicem artık sana, kızma apla :((

      aslında niyetim bu kadar erken almak değildi ama şartlar öyle gerektirdi, evi ambar olarak kullanıyorum :D En en en güzelleri, hep hep hep sana olsun inşallah :))

      Sil
    2. Ben bunların onda birini alsaydım annemin dilinden kurtulamazdım :)
      O yüzden büyük eşyaları hep sona saklıyorum.
      Ama sen alın terinle almışsın. Napalım babam sağolsun :)
      Çok teşekkür ederim güzel duan için. Ecmain olsun..

      Sil
    3. :D:D demek annenin dilinden kurtulamazdın :D Aslında o da güzel herşeyi modasına uygun alırsın, gerçi bu kadar yılda değişmiyo moda pek ama, sen yine saklıdan gizliden ufak tefek şeyleri doluştur eve :D

      Sil
    4. Valla dışarıdan gelince poşetleri nereye saklayacağımı şaşırıyorum :)
      Ama geçenlerde çift kişilik nevresim takımı almış çeyizime, o da anladı gideceğimi canım benim :D

      Sil
    5. Ay ne güzel işte :)) güle güle kullan canım benim :)) böyle düşününce hüzünleniyolar dimi :)

      Sil
    6. Canım tahminimce sen tek kızsın evde olan. O hüzünlenmeler falan ondan :p
      Biz 4 kız kardeşiz ki annem hangisine üzülsün.
      Ablam hariç hepimiz gurbet ellerde okuduk,okuyorlar.yani o hüzünlenme biz de yok :)

      Sil
  10. Rabbım ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkürler darısı her isteyene olsun inşallah :)

      Sil
  11. herşeyin çok güzel canım...
    Allah ağız tadıyla kullanmayı nasip eylesin ...

    YanıtlaSil
  12. Herşeyiniz çok güzel çok cici, Rabbim güzel günlerde kullanmak nasip etsin..
    Bu tatlı telaşları izlemek de ayrı keyifli :) izlemeye aldım sizi..
    sevgiler
    Rumeysa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz çok mutlu ettiniz :-) beğenmenize de ayrıca sevindim teşekkürler :-)

      Sil
  13. hepsi bir birinden güzel ama en cokda cicekli böcekli olan seylere bayilyiorum :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil